جسیکا والش (Jessica Walsh)  متولد سال ۱۹۸۶ در آمریکا و یکی از طراحان شناخته شده جامعه طراحان گرافیک است. او در سال ۱۹۸۶ در شهر نیویورک متولد شد و در سن یازده‌سالگی کد نویسی و طراحی سایت را شروع کرد. این موضوع سبب شد تا او به طراحی گرافیک علاقه‌مند شود. والش تحصیلات خود را در دانشکده‌ی طراحی رود آیلند گذرانده است.

والش پس از اتمام تحصیلاتش به نیویورک مهاجرت کرد. و در شرکت پنتاگرام کارآموزی‌اش را نزد پائولا شر آغاز کرد. در همین زمان در شرکت اپل شغلی به او پیشنهاد شده بود که در آمد آن ماهیانه ۱۰۰۰۰۰ دلار بود، اما او نپذیرفت. او به مدت یک سال نزد پائولا شر کارآموزی کرد، سپس فعالیتش را در مجله‌ی پرینت به عنوان معاون هنری آغاز کرد.

و کارهایی نظیر تصویرسازی و طراحی جلد برا کتاب‌ها و روزنامه‌های مختلفی مانند نیویورک تایمز انجام میداد. جسیکا معتقد است که فعالیت او در مجله‌ی پرینت یک از بهترین تجربه‌هایش است که سبب شد او به سبک شخصیش دست یابد. او در نیویورک زندگی می‌کند و تا کنون برای تعداد بیشماری از مجلات و کتاب‌ها طراحی کرده .

و همچنین برنده جوایز طراحی از Type Directors Club, Art Directors Club, SPD, Print, Graphis بوده است.  والش در سال ۲۰۱۰، با مجله چاپ کار می کرد که در همین زمان با استفان زاگمایستر (Stefan Sagmeister) آشنا شد و به همراه او استودیوی والش و زاگمایستر را تاسیس کردند.

برخی از آثار جسیکا والش:

بجسیکا والش

جسیکا والش

جسیکا والش

جسیکا والش

جسیکا والش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *