نظارت چاپ، رضایت مشتری و گارانتی

در چاپ کوفا با به‌کارگیری امکانات سخت افزاری و نرم افزاری روز دنیا و با نظارت کارشناسان حوزه چاپ با بیش از ده سال سابقه مستمر نظارت چاپ برندهای معتبر، تمامی تلاش خود را در جهت اطمینان از بالاترین کیفیت و خروجی ممکن به کار خواهیم بست.

در کوفا بر روی تمامی فایل‌های ارسال شده از سوی کاربران بررسی‌های لازم انجام خواهد شد تا فایل‌های شما جهت چاپ و صحافی بدون اشکال باشد. در صورت نیاز به اصلاح، اگر امکان اصلاح آن در کوفا وجود داشته باشد آن را اصلاح نموده و در غیر این صورت با شما برای برطرف نمودن مشکل تماس خواهیم گرفت.

به دلیل انجام تمامی مراحل پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ در چاپخانه کوفا و عدم برون‌سپاری یک پروژه چاپی توانسته‌ایم به درستی بر همه مراحل چاپ از لحاظ کیفی، نظارت کامل داشته و زمان انجام و تحویل یک پروژه چاپی را نیز به درستی مدیریت نماییم.

تعریف پروفایل‌های رنگی با توجه به نوع کاغذ، تهیه مواد اولیه با کیفیت، استفاده از دستگاه های به روز که بتوانند طیف گسترده‌تری از گاموت‌های رنگی را پشتیبانی نمایند، کالیبراسیون به موقع دستگاه‌های حرفه‌ای چاپ، فعالیت ناظر چاپ، خروجی مناسب با توجه به استاندارد‌های رنگی و نیز تعریف قالب فایل خروجی تنها قسمتی از تنظیماتی است که باعث خروجی با کیفیت می‌شود. 

 

             

 

واحد کنترل کیفی و نظارت چاپ

حفظ استانداردهای کیفی تعیین شده سازمانی

کنترل مواد اولیه

بررسی و تصحیح مشکلات احتمالی پیش از چاپ

کنترل و نظارت حین فرآیند تولید (چاپ، صحافی و ...)

افزایش بازده کیفی

بهبود فرایند کاری

افزایش بهره‌وری سازمانی

 

گارانتی محصولات و خدمات:

راحتی و رضایت‌مندی شما همیشه از الویت‌های مجتمع چاپ کوفا بوده و مجتمع کوفا می‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست شما برسد. ما همیشه تلاش خود را در جهت استفاده از مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین مواد مصرفی و خدمات انجام خواهیم داد. اما همیشه در روند انجام یک پروژه چاپی احتمال بروز خطای انسانی، ماشینی و... وجود خواهد داشت. در صورت بروز چنین خطاهایی مهمترین عامل پذیرش خطای بوجود آمده و تلاش در جهت جبران آن می باشد. چنانچه خطا یا اشکالی در نحوه ارائه خدمات چاپی از طرف ما بوجود آید، ما مسولیت آن خطا را پذیرفته و تمامی تلاش خود را در جهت رفع اشکال و در نهایت رضایت شما به کار خواهیم بست. مجتمع چاپ کوفا از شما خواهش می‌نماید جهت بالابردن کیفیت هر چه بیشتر یک محصول چاپی قبل از انجام یک سفارش، قسمت راهنمای طراحی و آماده‌سازی فایل را به دقت مطالعه نمایید.

 

موارد شامل گارانتی:

عدم تطابق و روی هم نشینی رنگ‌ها:

در پروسه انجام یک پروژه چاپی به دلایل مختلفی چون ایراد فنی دستگاه، مشکلات اپراتوری و... ممکن است رنگ‌ها دقیقا روی هم ننشسته و اصطلاحا ریجستر نباشند. در این صورت اشکال و یا ایراد فنی باید در سریعترین زمان ممکن و حداکثر تا 7 روز پس از دریافت به ما اطلاع داده شده و سفارش برای ما ارسال گردد.

1) عدم رعایت overprint در سند ارسالی شامل گارانتی نخواهد شد. 

2) استفاده 4 رنگ در فونت‌هایی با اندازه کوچکتر از 6 پوینت شامل گارانتی نخواهد شد.

3) در مورد رنگ ها اگر رنگ سازمانی یا خاصی را مد نظر دارید در زمان سفارش لحاظ بفرمایید در غیر این‌ صورت سفارش شما به صورت نرمال چاپ خواهد شد.

برش سند چاپی به داخل حاشیه اطمینان:

در صورتیکه برش سند چاپی شما بیشتر از حاشیه امن برش باشد محصول چاپی را باید در سریعترین زمان ممکن و حداکثر تا 7 روز پس از دریافت به ما اطلاع داده و سفارش برای ما ارسال گردد.

بخشی از سند چاپی شما چاپ نشده باشد:

به دلایل مختلفی چون اشتباهات ناشی از فرم‌بندی یا پروسینگ فایل این احتمال هر چند بسیار کم وجود خواهد داشت که سند چاپی شما به طور کامل چاپ نشده و یا جابجا شود. در صورت بروز چنین اتفاقاتی می‌بایست در سریعترین زمان ممکن و حداکثر تا 7 روز پس از دریافت به ما اطلاع داده شده و سفارش برای ما ارسال گردد.

وجود لکه‌های ناشی از فرآیند چاپ:

وجود لکه‌هایی که به دلیل مشکلات فنی دستگاه و یا هد به وجود می‌آید . در این صورت اشکال و یا ایراد فنی باید در سریعترین زمان ممکن و حداکثر تا 7 روز پس از دریافت به ما اطلاع داده شده و سفارش برای ما ارسال گردد.

ایراد فنی محصول ارسالی (جمع نشدن درست سازه رول آپ، پاپ آپ و کانتر):

گاهی اتفاق می‌افتد که حالت فنری سازه‌ها درست عمل نکرده و سازه درست جمع نمی‌شود. در صورت بروز چنین اتفاقاتی می‌بایست در سریعترین زمان ممکن و حداکثر تا 2 روز پس از دریافت به ما اطلاع داده شده و سفارش برای ما ارسال گردد.

وجود براده کاغذ و اشیا بر روی کار چاپی و قرار گرفتن آن‌ها بین کار چاپی و لمینیت یا سلفون:

در این صورت لازم است در سریعترین زمان ممکن و حداکثر تا 2 روز پس از دریافت به ما اطلاع داده شده و سفارش برای ما ارسال گردد.

آسیب دیدگی، ایراد ظاهری و فیزیکی محصول در اثر حمل و نقل:

تمام تلاش ما بر این است که تمامی محصولات به صورت ایمن و در بسته بندی مناسب و به روش صحیح ارسال شوند. اما ممکن است اتفاق بیافتد که کار چاپی هنگام ارسال خیس یا پاره شود، سازه محصول شکسته و یا خم گردد. در این صورت می بایست در سریعترین زمان ممکن و حداکثر تا 2 روز پس از دریافت به ما اطلاع داده شده و سفارش برای ما ارسال گردد.

عدم تطابق سفارش با محصول دریافتی (ترتیب اشتباه قرار گرفتن صفحات): 

در صورتیکه نحوه قرارگیری صفحات پشت و رو در محصول ارسالی با شرح سفارش شما مطابقت ندارد لازم است در سریعترین زمان ممکن و حداکثر تا 3 روز پس از دریافت به ما اطلاع داده شده و سفارش برای ما ارسال گردد. در صورتیکه سفارش شما دو‌رو بوده و یک‌رو چاپ شده است، پوشش براق خواسته‌اید اما پوشش مات خورده و بالعکس و مواردی از این قبیل که محصول دریافتی با سفارش ثبت شده تطابق ندارد. در این صورت لازم است در سریعترین زمان ممکن و حداکثر تا 3 روز پس از دریافت به ما اطلاع داده شده و سفارش برای ما ارسال گردد. در مورد اندازه ها اگر اندازه دقیقی را بعد از برش می خواهید حتما ذکر بفرمایید.

 

 

توضیحات مهم:

  • در صورت بروز هر کدام از مشکلات فوق، محصول ارسالی می‌بایست به همان صورت، با همان بسته‌بندی و بدون کم کاست برای ما ارسال گردد. سفارشات مرجوعی که با شرایط اولیه بسته‌بندی و تحویل مغایرت داشته باشند شامل گارانتی نخواهند شد.
  • استفاده از کل و یا بخشی از سفارش ارسالی، سفارش را از حالت گارانتی خارج می‌نماید.
  • کارشناسان ما در مجتمع چاپ کوفا اشکال مطرح شده توسط شما را بررسی نموده و در صورت تایید، سفارش شما شامل گارانتی قانون تضمین اصالت کالا و گارانتی سفارشات مجتمع کوفا خواهد شد و مجددا با نظارت دقیق کارشناسان این مجموعه به صورت رایگان چاپ خواهد شد.