تراکت (tract) برگه‌ای تبلیغاتی و تا نشده است که برای جلب توجه مردم به رویدادی ویژه، خدمات یک شرکت یا موسسه و محصولات آنها مورد استفاده قرار گرفته و معمولا شامل پیام ساده‌ای برای انتقال راحت و سریع می‌باشد.

همه چیز درباره تراکت، تراکت‌های تبلیغاتی ممکن است توسط افراد، شرکت‌ها یا سازمان‌های دولتی و یا غیردولتی با اهداف گوناگونی چون تبلیغ برای نمایش‌ها، کنسرت‌های موسقی، جشنواره‌ها، تبلیغات تجاری بر پایه فروش کالا یا خدمات یک سازمان، انتقال پیامی سیاسی، اجتماعی و یا استخدام شرکت‌ها و …. مورد استفاده قرار بگیرند.

شما می‌توانید برای طراحی یک تراکت تاثیرگذار و همچنین انتخاب متریال‌های مناسب مطالب زیر را مطالعه کنید.

همه چیز درباره تراکت:

ابعاد: تراکت معمولا در ابعاد خیلی بزرگ چاپ نمی‌شود اما اندازه‌ی ثابتی نداشته و می‌تواند در هر اندازه‌ای که مدنظر شماست طراحی و چاپ شود.

جنس کاغذ: تراکت را میتوانید با توجه به سلیقه و کاربردتان بر هر جنس کاغذی چاپ نمایید.

وجه: تراکت تبلیغاتی معمولا یک‌رو چاپ می‌شود، اما قانون خاصی در این مورد وجود نداشته و می‌تواند بسته به نیاز یا علاقه شما دورو نیز چاپ شود.

روکش: همانطور که می‌دانید روکش‌ها برای افزایش دوام کار و همچنین زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

همه چیز درباره تراکت

قراردادن چه اطلاعاتی در تراکت و چاپ‌برگی ضروری است ؟

عنوان: انتخاب یک عنوان خوب، مناسب و مرتبط با کسب و کارتان بسیار اهمیت دارد. یک عنوان ضعیف به راحتی می‌تواند جذابیت تراکت شما را کاهش دهد.

تصاویر: تراکت تبلیغاتی باید مخاطب را به خواندن ترغیب کند. از تصاویر با کیفیت و رنگ‌های جذاب برای ایجاد تمرکز بصری استفاده کنید.

متن: برای جلب توجه مخاطب بسیار مهم است از چه عناصر بصری و تصاویری در تراکت خود استفاده می‌کنید اما از آنجایی که محتوا نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، سعی کنید فقط به تصاویر و طراحی در تراکت‌ تبلیغاتی تکیه نکنید. اینکه مخاطب شما کیست و هدفتان از طراحی و توزیع تراکت تبلیغاتی چیست بسیار به شما برای تولید محتوا کمک می‌کند. معمولا مردم به اطلاعاتی علاقه‌ دارند که کوتاه و در عین حال برایشان مفید باشد. فونت‌ نوشته‌ها را طوری انتخاب کنید که هم خوانا و هم متناسب با شرایط کسب و کارتان باشد.

اطلاعات تماس: اطلاعات تماس از جمله تلفن، آدرس، آدرس وبسایت، آدرس ایمیل و … را واضح و بدون افکت‌های گرافیکی در تراکت درج کنید.

برای استعلام قیمت تراکت دیجیتال و افست کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *