استند پاپ‌آپ (۴×۳) از سازه‌ی نمایشگاهی قابل حمل می‌باشد که نصب آسانی دارد و عمده‌ی کاربرد آن در فضاهای نمایشگاهی و تبلیغاتی است.

اگر قصد طراحی پاپ آپ را دارید می‌توانید باتوجه به فضایی که در اختیار دارید، سایز آن را انتخاب کنید،مجتمع چاپ کوفا با در قرار دادن سایزبندی‌ها و راهنمای طراحی پاپ آپ در سایت این امکان را برای طراحان فراهم کرده تا بتوانند به راحتی فایل خود را برای چاپ آماده کنند، این سایزبندی‌ها در دو فرمت PSD و AI قابل دسترسی هستند.

مزیت  سازه نمایشگاهی پاپ‌ آپ:

مورد استفاده در غرفه‌های نمایشگاهی، از پاپ آپ می‌توان در غرفه‌های نمایشگاهی برای بک گراند عکس نیز استفاده کرد، همایش‌ها و وبینیارها، استفاده جهت تبلیغات در فضاهای تجاری و…

مزیت دیگر پاپ آپ در نصب و جا به جایی آسان آن می‌باشد، جنس سازه به گونه‌ای است که به راحتی جمع می‌شود و درون یک کیف برزنتی قرار می‌گیرد.

 

متریال‌های مناسب برای چاپ سازه پاپ آپ:

یکی از متریال‌های مناسب برای چاپ پاپ آپ، کوتد می‌باشد که می‌تواند کیفیت و مقاومت خوبی از خود در چاپ نشان بدهد، استفاده از متریال باکیفیت توسط چاپخانه در کیفیت نهایی کار تاثیرگذار خواهد بود. ما در مجتمع کوفا از باکیفیت‌ترین متریال‌های موجود استفاده می‌کنیم.

سازه‌ی نمایشگاهی

لینک دانلود فایل:

با دانلود این فایل فشرده و خارج کردن آن از حالت زیپ می‌توانید از فایل پاپ‌آپ (۴×۳) استفاده کنید.

برای استعلام قیمت و ثبت سفارش پاپ آپ کلیک کنید.

نصب سازه پاپ آپ:

استندهای نمایشگاهی پاپ آپ نصب آسانی دارند، به طوری که لت‌های تبلیغاتی پس از چاپ با استفاده از مگنت بر روی سازه نصب می‌شوند، شما می‌توانید سفارش خود را در مجتمع کوفا به همراه سازه و مگنت و یا بدون سازه(فقط چاپ) ثبت کنید. در ویدیوی زیر می‌توانید روند نصب سازه و لت‌های چاپ شده بر روی آن را مشاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *